Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annick Peters - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annick Peters - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

22 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

Na weggebracht te zijn door Jordys vader en zijn vriendin chillen we nu op Schiphol. Omdat ik natuurlijk veel te vroeg weg wilde moeten we nog een uur wachten tot we onze bagage kunnen inchecken. En wat ga je dan doen? Pokemons vangen natuurlijk! Jordy vertelt mij net hoeveel pokéstops er hier te vinden zijn.. Nou als je nog pokeballen nodig hebt is Schiphol dus je beste vriend. Oke ik dwaal af. We zitten nu dus lekker buiten van het Nederlandse zonnetje te genieten tot we kunnen inchecken. En daarna natuurlijk even langs Victoria's secret en Starbucks....

Ik hoop jullie in elk plekje en bij elke mooie gebeurtenis op de hoogte te kunnen brengen via deze blog. Onder elk reisverslag staan een paar fotos! Tot over 3,5e week!!

Xx Annick


  • 23 Juli 2016 - 09:49

    Karel Sla:

    Heel veel plezier schatten

  • 23 Juli 2016 - 09:51

    Annick Peters:

    Dankjewel!! Gaat helemaal goedkomen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Annick

Hier hou ik alle verhalen over Noorwegen bij!

Actief sinds 21 Juli 2016
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 16785

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Noorwegen 2016

Landen bezocht: