Byglandsfjord - Reisverslag uit Byglandsfjord, Noorwegen van Annick Peters - WaarBenJij.nu Byglandsfjord - Reisverslag uit Byglandsfjord, Noorwegen van Annick Peters - WaarBenJij.nu

Byglandsfjord

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

25 Juli 2016 | Noorwegen, Byglandsfjord

Vanochtend vertrokken wij naar Hertz om onze huurauto op te halen. Perongeluk belandden we in een fly-express trein waar je een apart kaartje voor moest hebben. Wij dachtten dat we gewoon met onze 24uurs OVkaart konden reizen dus hebben perongeluk zwart gereden. Eenmaal aangekomen kregen wij de sleutels van een Hyundai i20, een super auto! Ik moest even wennen maar hij reed heerlijk. We kwamen over allerlei verschillende wegen; groot, klein, druk, rustig. Maar ze hadden allemaal 1 ding gemeen: het uitzicht was geweldig!

Na 5,5uur rijden kwamen we aan bij de Byglandsfjord. Helaas was het hier een stuk kouder en was het regenachtig en bewolkt maar wauw! Wat een geweldig mooie plek, zoiets heb ik geloof ik nog nooit gezien. Ik was echt een beetje overdonderd door het uitzicht. We zitten nu op een leuke kleine camping. Onze tent stond vrij snel en ze hebben hier een openbare keuken waar je kunt koken. Dus vanavond hebben we zelf pasta bolognese gemaakt! Later hebben we nog een stuk gelopen rond om de camping. Straks duiken we lekker onze slaapzak in met een extra fleechedekentje en zien we morgen weer verder!!

Toedeledokie

• 26 Juli 2016 - 00:46

Clara Peters:

ziet er allemaal goed uit! Jullie worden nog eens echte doorgewinterde kampeerders