Wilde Eland - Reisverslag uit Byglandsfjord, Noorwegen van Annick Peters - WaarBenJij.nu Wilde Eland - Reisverslag uit Byglandsfjord, Noorwegen van Annick Peters - WaarBenJij.nu

Wilde Eland

Door: Annick

Blijf op de hoogte en volg Annick

26 Juli 2016 | Noorwegen, Byglandsfjord

Hoi allemaal!!

Gelukkig was het weer vandaag een stuk beter! Vanochtend zijn we naar een waterval geweest en hebben we aan het water ontbeten. Ongelofelijk mooi was het daar! Ook waren er mensen aan het raften, wat Jordy later in de vakantie ook graag wil doen...ik twijfel nog.

Smiddags zijn we naar Mineralski geweest, een wandelpark waar je stenen kapot kunt slaan om mineralen te zoeken. We hebben een heel stuk door de bossen gelopen en kwamen toen een wilde eland tegen! Ik schrok er zo erg van dat de eland helaas weer snel vertrokken was, geen foto van dus. We hebben een heel stuk naar boven gewandeld, het was weer een heel ander soort gebied dan de bergen en het water. We hebben hier ook nog twee mooie stenen gevonden!

Daarna zijn we richting het stadje Bygland gegaan. Hier hebben we een glasblazer aan het werk gezien en waren er mensen aan het parasailen. We hebben daarna nog samen in de fjord gezwommen. Koud dat het was!! Maar super om er even in te kunnen zwemmen.

Savonds een soepje en wat belegde broodjes op en nu even aan het bijkomen van de dag!! Morgen weer door naar onze next stop: Preikestolen! Doordat de wifi hier in de bergen wat gebrekkig is, gaat het fotos uploaden moeizaam dus soms zijn er wat weinig fotos toegevoegd!

Het is hier geweldig, we genieten van elk moment. xxx.

• 26 Juli 2016 - 21:45

Karel Sla:

Geniet ervan he annick en jordy veel plezier xx

• 26 Juli 2016 - 21:54

Annick Peters:

Dankjewel!! Heb nog veel meer fotos maar die ga ik morgen plaatsen want de wifi doet helaas niks :(

• 27 Juli 2016 - 13:53

Melissa:

Schatten wat leuk om al jullie verhalen te lezen!
    Paar dagen gevlogen dus heb even alles teruggelezen, volgens mij hebben jullie het super naar je zin!
    Superleuke foto's ook

• 27 Juli 2016 - 13:54

Melissa:

Blijkbaar paste mn hele berichtje niet hahaha
    Er stond nog,
    Geniet ervan samen en carefulllll xxxxxxxx

• 27 Juli 2016 - 16:03

Annick Peters:

Aawh dankjewel Meliss!! Ja wauw jij gewoon in Las Palmas, ook heerlijk!! Spreek je snel en bedankt voor je leuke berichtje xxxx

• 27 Juli 2016 - 16:28

Melissa:

Hahha neee ik ben alweer thuis joh!
    Veel plezieeer xxxxxx